Розмістити безкоштовне оголошення, куплю, продам. Дошка безкоштовних оголошень Луцька та Львова. Приватні оголошення західної України. Розмістити рекламу на дошці оголошень

On-line телефонний довідник міста Луцьк та Волинської області

Якщо ви хочете, щоб ваші знайомі та друзі, колеги та партнери знайшли ваш номер телефону на нашому сайті, будь-ласка, заповніть нижче приведену форму. Ви можете додати у нашу базу будь-який свій номер телефону (мобільний, домашній, офісний).

Редакція сайту Лучеськ.com.ua не несе відповідальності за надану вами інформацію.

Дякуємо! Ваші дані будуть додані до телефонного довідника після перевірки модератором.

Телефонний довідник міста Луцьк. Пошук:

додати

Відкрита Сонячна система з планетами, придатними для життя

Відкрита Сонячна система з планетами, придатними для життяУнікальна планетарна система, що складається, як мінімум, з шести планет, за багатьма параметрами нагадує Землю. Вона була відкрита астрономами NASA. Система отримала назву Kepler-11, вона розташована на відстані близько 2 тисяч світлових років від Землі. Шість планет обертаються навколо зірки, схожої на Сонце, радіуси планет становлять від 2 до 4,5 радіусів Землі. При цьому п'ять найбільш близьких до зірки планет мають маси від 2,3 до 13,5 мас Землі і обертаються на дуже близькій відстані від світила — від 0,1 до 0,4 радіуса орбіти обертання Землі від Сонця. Фахівці NASA вважають, що факт виявлення нової системи дозволяє говорити про існування планет, придатних для життя.

Унікальність системи Kepler-11 полягає в тому, що астрономам вдалося не тільки визначити її розміри, а й маси п'яти з шести виявлених планет по гравітаційного впливу, який вони чинять одна на одну. "У системі Kepler-11 ми бачимо фантастичну лабораторію у порівнянні з усіма планетними системами, відкритими до цього дня. Ми можемо дивитися на планети, порівнювати їх одна з одною, щоб зрозуміти, як вони утворилися і еволюціонували з часом. Це перша система, яку ми можемо порівнювати з Сонячною", — розповів один із відкривачів, астроном Джонатан Фортні.

Експерт NASA Джек Ліссауер розповів, що 6 екзопланет близько розташовані до зірки. "Ми можемо обчислити їх масу і розміри", — пояснив астроном. За його словами, вчені вражені цим подарунком природи. Нова планетна система Kepler-11 — одна з найдосконаліших, відомих науці на даний момент. Інформація, отримана дослідниками, дозволяє очікувати в найближчі роки відкриття землеподібних планет, придатних для життя.

Відкриття було зроблено за допомогою космічного телескопа Kepler-11, спеціально призначеного для пошуку в космосі планет, схожих на Землю. Він був запущений на орбіту в березні 2009 року, де він з тих пір веде спостереження за областю космосу, що включає сузір'я Ліри і Лебедя. На думку астрономів, саме ця сфера космосу містить найбільшу кількість зірок, схожих на Сонце, і знаходяться вони порівняно недалеко від Землі.

luchesk.com.ua