Якщо ви хочете, щоб ваші знайомі та друзі, колеги та партнери знайшли ваш номер телефону на нашому сайті, будь-ласка, заповніть нижче приведену форму. Ви можете додати у нашу базу будь-який свій номер телефону (мобільний, домашній, офісний).
Редакція сайту Лучеськ.com.ua не несе відповідальності за надану вами інформацію.
Дякуємо! Ваші дані будуть додані до телефонного довідника після перевірки модератором.
Дистрибуційна компанія «Smart Logistics» підбиває підсумки І-го кварталу 2010 року
Луцьк, 05 травня 2010 р. – Приріст об’ємів реалізації компанії «Smart Logistics» у першому кварталі 2010 року склав 38%, порівняно з аналогічним періодом 2009-го. Це стало можливим завдяки збільшенню покриття території, на якій працює «Smart Logistics» та оновленню портфеля брендів. Так, у першому кварталі 2010 року компанія «Smart Logistics» додала у свій портфель торгові марки: «Веніса», «Київ-Мікс», «Ласочка», «Золоте зерно», «Пані Крістіна», «Караван», «Суворов», «Руден», «Holiday», «Петровська слобода», «Ласкава», «Еліт форт». Угоди з виробниками цих брендів передбачають своєчасні проплати та безперебійну доставку продукції. Крім того, «Smart Logistics» гарантовано забезпечить покриття території та виконання планів закупок і продажу.
Компанія здійснює дистрибуцію цих торгових марок у Західному регіоні України, а саме у Львівській, Волинській, Тернопільській та Рівненській областях. Із ТМ «Веніса», «Золоте зерно», «Пані Крістіна», «Руден», «Holiday», «Петровська слобода», «Ласкава» «Smart Logistics» співпрацює на ексклюзивних умовах.
Олександр Стасюк, генеральний директор «Smart Logistics»:
- Ситуація на ринку дистрибуції залишається стабільною. Відбуваються такі загальноприйняті процеси, як вихід слабких операторів із бізнесу або об’єднання їх з іншими, що дає можливість протистояти конкуренції. Відбувається мігрування торгових марок від одного дистриб’ютора до іншого, що часто призводить до посилення портфелю брендів слабких дистриб’юторів, але завдає втрат виробнику, оскільки той втрачає свої позиції на ринку збуту, напрацьовані за певний період, і змушений чекати принаймні рік для того, щоб вийти на показники, які йому забезпечував попередній дистриб’ютор.