Якщо ви хочете, щоб ваші знайомі та друзі, колеги та партнери знайшли ваш номер телефону на нашому сайті, будь-ласка, заповніть нижче приведену форму. Ви можете додати у нашу базу будь-який свій номер телефону (мобільний, домашній, офісний).
Редакція сайту Лучеськ.com.ua не несе відповідальності за надану вами інформацію.
Дякуємо! Ваші дані будуть додані до телефонного довідника після перевірки модератором.
Як вибрати тренінгову компанію?
Професійне вдосконалення, розвиток персоналу — потреба, необхідна для розвитку будь-якого бізнесу. Інша справа — кому довірити навчання працівників, аби його результати співпали з очікуваними?
Під час вибору тренінгової компанії головна проблема — розпізнати професіоналів, уникнути небезпеки потратити гроші та час на неякісну послугу.
Труднощі вибору посилюються специфікою українського ринку тренінгових послуг.
Особливостей цього ринку кілька
По-перше — це відносна «молодість» такого роду послуг. Адже аби вчити — треба самому мати практичний досвід у бізнесі. Відтак у цьому середовищі все ще відбувається «бродіння», лідери і аутсайдери «викристалізовуються» повільно і часто змінюються. Це вкрай ускладнює вибір.
По-друге, на ринку відсутній офіційний контроль, така собі загальновизнана і єдина сертифікація послуг. Хоча в цьому знаходять і плюси: нема контролю — нема бажання цей контроль «приспати», а сертифікат — купити. Життєздатність тренінгової компанії на ринку диктують суворі умови конкуренції і «природного відбору».
По-третє, важливою специфікою ринку тренінгових послуг є відсутність загальної цінової політики. Відтак ціна — не об’єктивний і далеко не перший критерій вибору тренера.
Тож чи можливо українському підприємцю чи компанії вибрати тренера, здатного ефективно і в розумні строки допомогти «оптимізувати персонал»? Чи ми приречені купувати кота в мішку?
Очевидно, що ні — суворі умови українського бізнесу давно змусили представників бізнес-середовища вдаватися до послуг тренінгових кампаній. Відтак замовники «методом проб і помилок» напрацювали суттєвий досвід відбору найефективнішої для себе тренінгової компанії.
Головне — цей досвід знати, і правильно застосувати. Основні правила, цим досвідом продиктовані, спробуймо означити зараз.
Дізнайтеся думку інших замовників послуг тренінгової компанії. Найменше під час вибору варто звертати увагу на рекламні слогани типу «Гарантуємо 100-відсотковий результат». Вірити відвертій рекламі — справа не дуже перспективна, тим більше коли мова йде про такий складний продукт як послуги навчання персоналу.
Коментарі, рекомендації, враження тих, хто користувався послугами компанії, яка вас зацікавила — це те, що допоможе вам скласти об’єктивну оцінку послуг. Дізнайтеся, що думають замовники про результат, що розповідають учасники тренінгу і якої думки керівництво компанії-замовника.
Дізнайтеся, чи пропонує тренінгова компанія довготривалу співпрацю. Інакше кажучи — тренери-професіонали повинні дбати не лише про ефектно проведений тренінг, а й про системний, довготривалий розвиток персоналу.
Як ретельно тренери готуються до початку навчання? Чи готові вони давати свої рекомендації, шукати слабкі місця в роботі і «ставити діагноз», чи чекають від вас чітких побажань? Чи опитують вони персонал перед навчанням, чи обмежуються всього лиш розмовою з керівником-замовником? Звісно, усі ці речі важливі для ефективності навчання, і про них важливо дізнатися ще до початку співпраці з тренінговою компанією.
Окрім того, варто знати: щоб підвищити результативність персоналу потрібні не лише тренінги. Насправді хороші тренінгові компанії задля досягнення цілей замовників використовують найрізноманітніші методи «діагностики», навчання і перевірки знань та вмінь. До прикладу, попередньо може використовуватись тестування або моніторинг персоналу, перевірка рівня фаховості працівників прямо на робочому місці тренером або «таємними покупцями».
Навчання може проводитися як для групи працівників, так і дистанційно чи індивідуально (у вигляді коучінгу). Для підвищення командного духу колективу використовують корпоративні виїзди на природу разом із навчанням.
І ще: вкрай важливо коли тренінгова компанія готова зайнятися перевіркою отриманих протягом навчання знань, і відтак — відзвітуватися перед замовником не тільки самим фактом проведених занять, а й оцінками знань, на них здобутими.
Поцікавтеся, як довго і різнопланово тренінгова компанія готова з вами «дружити»?
Зверніть увагу на досвід роботи тренінгової компанії, тривалість її роботи на ринку. Одночасно поцікавтеся і тим, чи працює конкретна тренінгова компанія з клієнтами, специфіка бізнесу яких близька до вашої. Як багато таких клієнтів? Як довго вони працюють з цією компанією?
Поцікавтеся, чи готова тренінгова компанія розробити для вас індивідуальний курс навчання.
При цьому важливо розуміти, що індивідуальна підготовка курсу навчання — не один з «прибамбасів» у спектрі послуг, а свідчення певного рівня професіоналізму компанії, її зрілості.
Такий індивідуальний підхід передбачає передусім ретельну підготовку до навчання. Тренери в процесі підготовки мають вивчити рівень персоналу, слабкі місця — тобто провести своєрідну діагностику корпоративних цілей та задач.
Хоча водночас тут важливо зрозуміти, що індивідуальний підхід потребує чіткої постановки завдання. Іншими словами, замовник має чітко визначитися з потребами — що він хоче отримати в результаті навчання?
Знайдіть можливість оцінити роботу тренінгової компанії «на ділі». Один із шляхів цього — відвідати відкритий майстер-клас когось з її тренерів.
1. Сам факт того, що компанія «доросла» до такого роду піар-заходів — ознака професійності.
2. Майстер-класи — чи не єдина можливість оцінити практичний бік роботи фірми, до якої ви прицінюєтеся. Не зі слів інших, не з рекламних матеріалів і не з теорії, почутої у розмові з її представником.
Реалії українського ринку послуг тренінгових компаній доводять, що знайти на ньому такі, роботою яких ви залишитеся повністю задоволеними — абсолютно реально. Головне в цих пошуках – сповідувати два основні принципи: не поспішати і не ігнорувати дрібниці. І тоді шлях до успіху вашої компанії буде простішим і швидшим.
luchesk.com.ua