Якщо ви хочете, щоб ваші знайомі та друзі, колеги та партнери знайшли ваш номер телефону на нашому сайті, будь-ласка, заповніть нижче приведену форму. Ви можете додати у нашу базу будь-який свій номер телефону (мобільний, домашній, офісний).
Редакція сайту Лучеськ.com.ua не несе відповідальності за надану вами інформацію.
Дякуємо! Ваші дані будуть додані до телефонного довідника після перевірки модератором.
Азаров нарешті відвідав Волинь. ФОТО
Приїзд Прем’єр-міністра України Миколи Азарова на Волинь планувався кілька разів, але постійно зривався, при цьому – виключно через поважні причини…
І от відбулося. Високий гість таки побував в області. Програма його перебування коригувалася до останнього, але все сталося так, як мало статися. Звісно, від запланованого маршруту не відхилялися, все ж Микола Янович замість повітряного транспорту (вертольота) скористався наземним – новеньким «Мерседесом». Тож у супроводі голови облдержадміністрації Бориса Клімчука, головного міліціонера області В’ячеслава Ходирєва та кількох охоронців Прем’єр ознайомився з технологіями вирощування великої рогатої худоби волинської м’ясної породи у ТзОВ «Зоря» та ТзОВ «Прометей» Ковельського району, взяв участь у відкритті відремонтованої ділянки автомобільної дороги державного значення М-07 «Київ-Ковель-Ягодин» протяжністю 27 км, а також оглянув хід будівництва другої черги міжнародного автомобільного пункту пропуску «Ягодин».
На Ковельщині саме відбувався семінар щодо розвитку тваринництва (насамперед – м’ясного), участь у якому взяли профільні заступники голів облдержадміністрацій та начальники управлінь АПР із семи областей України. Микола Азаров, оглянувши стадо корів волинської м’ясної породи та заслухавши інформацію заступника голови облдержадміністрації Віталія Карпюка, відзначив хорошу роботу керівників, за що й подякував Борисові Петровичу і Віталієві Володимировичу, а також наголосив: позитивний досвід волинян слід поширювати в інших поліських регіонах України.
Після цього Прем’єр-міністр вручив 10 доїльних апаратів тим родинам, котрі тримають від 3-х до 24-х корів.
Відомо, що переважна частина території Волинської області розташована в зоні Полісся, особливістю якого є малопродуктивні землі. Крім того, частина з них забруднені внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС і потребують особливих режимів використання. Разом із тим, природно-кліматичні умови та структура угідь, в яких переважають природні сіножаті та пасовища, низька розораність земель – це саме ті умови, які найефективніше може використати галузь м’ясного скотарства. Для специфічних зон Полісся і Прикарпаття України, де інші м’ясні породи погано акліматизуються, ще з 1994 року новим селекційним досягненням зареєстрована волинська м’ясна порода. Її 20 років розробляли на основі лімузинської, абердин-ангуської і герефордської порід. Тварини Волинської м’ясної породи мають високу м’ясну продуктивність: бугаї в 15-18-місячному віці досягають живої маси 472-592 кг, середньодобовий приріст становить 1010-1200 г, забійний вихід 62-65 %.
Сучасна племінна база Волинської м’ясної породи в області представлена 14 племзаводами та 10 племрепродукторами, в яких налічується майже 14 тисяч голів, що становить 17,2 відсотків наявного м’ясного поголів’я в Україні. Провідну роль в удосконаленні породи відіграють племзаводи СТзОВ: «Зоря», «Турія», «Україна», «Прометей», «Пісочне», «Колос», «Дружба», ім. Л. Українки, «Заповіт» Ковельського району.
У ході робочого візиту Прем’єр-міністр відвідав МАПП «Ягодин», ознайомився з його роботою, а потім наголосив:
- Ягодин» - це найбільший автомобільний пункт пропуску. Невдовзі буде завершена його реконструкція. Він є в програмі підготовки України до Євро-2012, і для мене важливо особисто проконтролювати, як ведуться роботи з його реконструкції..
А реконструкція пункту пропуску здійснюється в робочому режимі, без зупинки процедури митного контролю та оформлення. Готовність об’єкта становить 84%. Уже повністю завершено роботи з будівництва очисних споруд, будівлі кінології, боксів для поглибленого огляду легкового та вантажного автотранспорту і складів для зберігання конфіскованого майна, 26 павільйонів для розміщення контролюючих служб, навісів над зонами контролю диспетчерів «фільтра пункту пропуску» на ділянках в’їзду та виїзду, підпірних стінок, а також із замощення, благоустрою та огородження території, зовнішнього освітлення тощо. На завершальній стадії – роботи із зовнішнього та внутрішнього оздоблення службового блоку, монтаж конструкцій навісів над смугами руху автотранспорту.
Після введення в експлуатацію ІІ черги реконструкції МАПП час розмитнення автомобілів буде скорочений до 30 хв, а пропускна спроможність переходу збільшиться вдвічі (5 тисяч одиниць автотранспорту та 6 тисяч громадян за добу).
Справжнім дивом для волинян, українців і туристів загалом стала реконструкція автомобільної дороги М-07 «Київ – Ковель – Ягодин»: км 451+000 – км 478+000, протяжністю 27 км, яка віднині відкрита для руху вантажівок.
Усі роботи здійснювало ПрАТ «Броварське шляхово-будівельне управління №50»: дорожнє покриття шириною 9 м, товщиною 11 см. Верхній шар має найсучасніше покриття: щебенево-мастиковий асфальтобетон. Також на цій ділянці проведено ремонт аварійного мосту через річку Вижівка, встановлено знаки маршрутного орієнтування, нанесена горизонтальна розмітка, облаштовано сервісні зони (автопавільйони, заїзні кишені, посадкові майданчики тощо). А вартує таке «задоволення» – 95,4 млн грн.
«Київ-Ковель-Ягодин» є складовою пріоритетних автомобільних доріг транспортної мережі України №3 Варшава-Люблін-Ягодин-Ковель-Київ-Волгоград. Цей важливий напрямок протяжністю 157,5 км включено до Державної цільової програми підготовки та проведення до Євро-2012. У 2011 році Кабмін виділив залучені під державні гарантії кредитні кошти (303 млн грн.) для завершення ремонту траси М-07.
Микола Янович відзначив високу якість виконання робіт:
- Ми поступово розбудуємо автомагістралі за європейськими стандартами. Але ми повинні активніше використовувати залізничні комунікації для того, щоб було вигідно основні вантажі направляти залізницею, а автомобільні дороги використовувати для пасажирських перевезень та негабаритних вантажів. Але для цього необхідно створити систему стимулів, розбудувати інфраструктуру: перевантаження, логістика, тарифи на залізничні перевезення. Ми над цим обов’язково подумаємо, тому що мало просто збудувати дорогу, головне зберегти її у гарному стані.
Окрім того, Прем’єр повідомив: Уряд працює над відновленням роботи усіх обласних аеропортів:
- Ми поставили собі завдання, щоб в кожному обласному центрі був діючий аеропорт, який би з’єднував не тільки обласний центр зі столицею, але й щоб здійснював міжнародні перевезення там, де це рентабельно.
Загалом Микола Янович відмітив позитивні зрушення в житті волинян, задоволений усім побаченим і поїздкою загалом.
Русана АРІСТОВА
Прочитавши таку статтю, можна подумати, що у нас все буде добре. Хочеться у це вірити
P.S. Автору - великий RESPEKT))))
Страницы: 1