Разместить бесплатные объявления, куплю, продам. Доска бесплатных объявлений. Частные объявления Украина, Киев. Разместить рекламу на сайт объявлений — www.CityBoard.ru

On-line телефонний довідник міста Луцьк та Волинської області

Якщо ви хочете, щоб ваші знайомі та друзі, колеги та партнери знайшли ваш номер телефону на нашому сайті, будь-ласка, заповніть нижче приведену форму. Ви можете додати у нашу базу будь-який свій номер телефону (мобільний, домашній, офісний).

Редакція сайту Лучеськ.com.ua не несе відповідальності за надану вами інформацію.

Дякуємо! Ваші дані будуть додані до телефонного довідника після перевірки модератором.

Телефонний довідник міста Луцьк. Пошук:

додати

Більше 83 тисяч звернень громадян надійшло за рік у луцьку мерію

З початку року відділ звернень громадян Луцької міської ради отримав та опрацював 6502 звернення, в яких порушено 6802 питання. В цілому до виконавчих органів міської ради у 2009 році надійшло понад 83 тисячі звернень громадян.

Серед звернень, що надійшли: заяв – 6371, скарг – 103, пропозицій – 39. Кількість колективних звернень у 2009 році (635 звернень), порівняно з 2008 роком (828 звернень), зменшилася на 30,4 відсотки.

Кількість повторних звернень збільшилась на 26%, а це – 687 звернень (для порівняння, у 2008 році таких звернень було 547). Однак значна частина повторних звернень надійшла від органів влади вищого рівня та громадян, які зверталися вже після вирішення їх питань під час розгляду попередніх звернень. Заявникам надано роз’яснення щодо порядку оскарження прийнятих рішень за результатами розгляду звернень.

За звітний період через органи влади вищого рівня: Секретаріат Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України, обласну державну адміністрацію, прокуратуру надійшло 763 звернення ( у 2008 році таких звернень було 574).

Змінилися пріоритети у питаннях, що турбували жителів міста: якщо у 2008 році на першому місці були житлові питання – 1617 звернень (22%, а в 2009 році – 905 звернень, або 13,3%), то у 2009 році основними були питання земельних відносин – 2057 (30,2% від загальної кількості питань). На рівні 2008 року залишилися питання комунального господарства – 1240 звернень (18,23%, 18,5% у 2008) та соціального захисту – 969 звернень (14,3%, 15% у 2008 році).

З початку поточного року до міської ради надійшло 1885 звернень від найменш соціально  захищених категорій громадян – людей із особливими потребами, ветеранів війни та інших пільгових категорій громадян. Вони зверталися із проханнями про виділення земельних ділянок, поліпшення житлових умов, безкоштовного медичного обслуговування, збільшення розмірів пенсій, надання соціальних допомог та оздоровлення.

З метою оперативного вирішення проблемних питань лучан працює «пряма лінія». У 2009 році з різними питаннями сюди зателефонувало на 3022 громадяни, ще 19528 лучан звернулося в групу оперативного реагування «15-80». У середньому за добу надходить 55 звернень, які у переважній більшості вирішуються невідкладно. Аналогічні служби діють в усіх комунальних підприємствах міста.

20,1% від всієї кількості звернень громадян (1304) розглянуто на особистих прийомах міським головою Богданом Шибою та його заступниками.

Департамент інформаційної політики Луцької міської ради

 




Залишити коментар
Ваше ім'я: *
Ваш e-mail: *
Коментарі: *


  • фільм Аватар у луцьку у кінокомплексі Адреналін
  • фільм Аватар у луцьку у кінокомплексі Адреналін
Панорами Луцька
Пошук по мапі Луцька
Телефонний довідник Луцька
Гра про вовка
Відкритка