Із п’яти з половиною тисяч звернень лучан, що надійшли до відділу звернень громадян виконкому Луцької міської ради протягом січня-вересня цього року, лише 74 – скарги…
Як пояснив заступник міського голови, керуючий справами виконкому Микола Іванюк, переважна більшість таких скарг стосуються дій водіїв маршрутних таксі. «Усі такого роду скарги розглядаються міським головою та направляються для розгляду та вжиття мір начальнику відділу транспорту та зв’язку, – пояснив Микола Ігорович. – При розгляді скарги обов’язково викликають підприємця-перевізника та водія і запрошують скаржника для з’ясування ситуації в його присутності…»
Серед решти звернень громадян, що надійшли у відділ включно по вересень цього року, майже всі (5 419, або 98,4%) – це заяви та клопотання. І лише 5 громадян (0,1%) звернулися із пропозиціями та інформаційними запитами.
Щодо піднятих у зверненнях проблем, то «трійка лідерів» виглядає таким чином:
1. Житлові проблеми (постановка на квартирний облік, надання житла, відселення, приватизація тощо) – 22,3% (1 273 звернення).
2. Земельне господарство (виділення чи надання дозволу на проект відведення земельної ділянки, приватизація землі тощо) – 20,8% (1191 звернення).
3. Житлово-комунальне господарство (експлуатація і ремонт житлового фонду, благоустрій при будинкових територій, опалення, водопостачання) – 19,2% (1102).
Серед інших проблем, піднятих у зверненнях – соціальні питання, будівництво, транспорт, охорона здоров’я, праці та забезпечення законності та охорони правопорядку.
Довідка:
Щоб оформити звернення до органів місцевого самоврядування, кожен лучанин може звернутись особисто чи по телефону у відділ звернень громадян (вул. Богдана Хмельницького,19, вхід від пам’ятника Святому Миколі, тел. 72-06-44), або написати листа міському голові на офіційному сайті міста www.lutsk.ua. Крім того, у виконавчому комітеті міськради цілодобово працює служба оперативного реагування за телефоном 0-80, та 8.00 до 17.00 години - пряма лінія міського голови за номером 72-06-44. Лучани крім усього, можуть у відділі звернень громадян записатися на найближчий прийом до міського голови чи його заступників.
Третина всіх звернень у Луцьку – від соціально незахищених
Третина всіх звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів тощо, – констатують у відділі звернень громадян Луцької міської ради.
Відтак, за 9 місяців 2008 року 194 лучани отримали матеріальну допомогу з фонду соціального захисту малозахищених верств населення на суму 109,15 тис. грн., та 82 лучанам надано посвідчення для безкоштовного проїзду в маршрутних таксі. За кошти міського бюджету оздоровлено 395 дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей.
«Кожне звернення залежно від розподілу обов’язків передається для розгляду міському голові чи заступникам. І в установленому законом порядку, тобто не далі як через 30 днів, громадянин отримує відповідь», – пояснив заступник міського голови, керуючий справами виконкому Микола Іванюк.
Довідка:
Із загальної кількості звернень за три квартали цього року 16% (913 звернень) вирішені позитивно, на 71,8% (4 110 питань) надані відповідні роз’яснення, а ще 5,8% (334 питання) знаходяться на контролі та додатковому опрацюванні у виконавчих органах міста.
Лучани стали більше довіряти особистим прийомам у керівників міста
Лучани стали активніше вирішувати свої проблеми під час особистих прийомі голови і заступників – повідомляють у відділі звернень громадян виконавчого комітету Луцької міської ради. Його начальник Леся Карп’як повідомила, що за 9 місяців 2008 року збільшилася кількість звернень, поданих на особистих прийомах міського голови та його заступників. Порівняно з періодом із січня до вересня 2007 року, в цьому році їх стало на 187 більше.
«Під час проведення особистих прийомів частина звернень вирішується одразу, за окремими даються відповідні доручення міського голови», – повідомила Леся Володимирівна.
Довідка:
Протягом 2008 року лише міський голова Богдан Шиба та його перший заступник Лариса Соколовська провели 60 особистих прийомів. На них розглянути 1146 звернень громадян.