Якщо ви хочете, щоб ваші знайомі та друзі, колеги та партнери знайшли ваш номер телефону на нашому сайті, будь-ласка, заповніть нижче приведену форму. Ви можете додати у нашу базу будь-який свій номер телефону (мобільний, домашній, офісний).
Редакція сайту Лучеськ.com.ua не несе відповідальності за надану вами інформацію.
Дякуємо! Ваші дані будуть додані до телефонного довідника після перевірки модератором.
Кіноогляд: що подивитися на вихідних?
До вашої уваги невеличкий кіноогляд стрічок, які Luchesk.com.ua рекомендує переглянути на цих вихідних.
«Імітатор» (США, 1995)
Добротний психологічний трилер з самої середини 90-х років занурює глядача у складний світ судової психіатрії, дослідів над природою та сутністю серійних вбивць та людей, дотичних до полювання на них. Попри якусь культовість фільму для тематичної ніші та присутність на телеекрані Сігурні Вівер, стрічка може видатися дещо складною для сприйняття незагартованим обивателям, проте в тому її смак, шарм і витончена атмосферність під грифом концентрованої сюжетної напруги. «Імітатор» — це одна з найкращих робіт Еміела, який опісля відзняв як режисер всього кілька фільмів та серіалів. Історія вбивці, який імітує злочини своїх «колег-попередників» та тримає в страху Сан-Франциско, ідеально підійде під романтичний вечір з коханою. Рекомендуємо!
«Осіння соната» (Франція, Німеччина, Швеція, 1978)
Дивитися європейський арт-хаус родом із 70-х авторства Бергама — це ще той подвиг для мене. Втім то річ, до якої колись-таки я був змушений дістатися, як і до цілої плеяди інших кіноімен ХХ ст., які чекають мене попереду. Дітям голлівудського кіно 80-х та 90-х буде складно почуватися під час перегляду фільмів, в яких сама людина почувається частиною сімейних декорацій на екрані. Майже театральна камерність, несподівано інтимна близькість персонажів, трагедія однієї сім'ї, свідком якої глядач стане — така вона, стрічка суворого і мінімалістичного Бергмана. Ще одна історія про конфлікт батьків та дітей, яка лишає за собою дивний, трохи депресивний післясмак. Дивитися можна.
«Астрал-3» (Канада, США, 2015)
Джеймс Ван, який фігурує в третьому «Астралі» в числі продюсерів, лишивши крісло режисера свого дітища, позбавив його і власної фірмовості. Позбавив на догоду сьомому «Форсажу». Втім дебютний фільм Уоннелла, зважаючи на відсутність режисерського досвіду автора, має досить і досить солідний вигляд, знайомлячи глядачів з окремими епізодами передісторії перших двох «Астралів». Знову демони, які живуть за сусідніми стінами, знову астрал, в який потрібно вирушати Еліс Райнер, і доля дівчини-підлітка, яка стає жертвою зла. З хорошим звуком і потрібної діагоналі екраном стрічка може зайти. Кілька епічних кадрів, де добро впевнено перемагає зло, лишають добре враження про дебют Уоннелла, а Стефані Скотт заявляє про себе як про потенційно сильну зірку нової акторської хвилі в Голлівуді.
«Вільям Тьорнер» (Великобританія, Франція, Німеччина, 2014)
Історія життя й творчості британського художника Вільяма Тьорнера, сповнена безлічі деталей та якостей прихованого від ока драматурга, може видатися справжнім скарбом для поціновувачів образотворчого мистецтва та його історії. Досконале зображення епохи. Однак будьте уважні, стрічка може видатися незрозумілою. Звертайте уваги на всі деталі.
Приємного перегляду!
luchesk.com.ua