Що ж, організатори добре постаралися: в одному місці разом зібралося чимало банківських працівників…
Аби підтримати позитивний настрій лучан в скрутний для міста час, команди малювали образ антикризи, складали антикризовий маніфест, виконували антикризову пісеньку і садили антикризове дерево, а також прикрашали його грішми й новими домашніми стравами з нового ресторанного меню.
Отже, молоденький абрикос «спробував» себе у ролі символу боротьби з економічними проблемами. Добривом для дерева стали принесені самими командами. Це і цукерки, і м’які іграшкові сердечка, і рекламні матеріали, і справжні гривні… А підлили саджанець «живою водою» (цікаво, що ж то за така життєдайна рідина?), яка має захищати плоди від «стрибків» курсу валют та інфляції. А прикрасили антикризове дерево купюрами та стравами з меню ресторану.
Що ж, антикризовий вечір вдався на славу, а от про його магічну анти кризову силу будемо говорити пізніше.
Русана АРІСТОВА.